Administratie | Jaarrapportages

Administratiekantoor AFBW voor uw financiele administratie en jaarrekeningen.

Administratie | Jaarraportages

Wij verzorgen voor uw bedrijf de complete financiële administratie. Indien u dat wenst van schoenendoos tot jaarrekening.

Wat kunnen wij zoal voor u betekenen?

  • Verzorgen en verwerken van de financiële administratie
  • Samenstellen van tussentijdse cijfers en/of prognoses
  • Samenstellen van jaarrekening
  • Samenstellen van jaarraportage
  • Beoordelen, controleren van uw jaarrekening
  • Achterstanden in de administratie wegwerken
  • Alle overige werkzaamheden, waar u geen tijd of zin in heeft
  • En nog veel meer....
Indien u zelf de administratie wenst te verwerken in een boekhoudpakket, dan kunnen wij u als volgt ondersteunen:
  • Adviseren bij het inrichten van uw administratie
  • Opzetten van uw administratie
  • Begeleiding inzake de correcte verwerking van uw administratie
  • Controleren van de ingeboekte administratie
Afhankelijk van uw wensen kunnen we bovenstaande werkzaamheden geheel of gedeeltelijk voor u uitvoeren. Neem vrijblijvend contact met ons op voor informatie of een afspraak!

Fiscaal Advies | Belastingen

Het adres voor fiscaal advies en uw belasting aangiften.

Fiscaal Advies | Belastingen

U kunt bij ons terecht voor uitgebreide fiscale dienstverlening. Onze specialisatie is in begrijpende taal antwoord geven op al uw vragen omtrent belastingwetgeving en administratie.

Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel!

U kunt bij ons terecht voor:

  • Fiscaal advies
  • Bedrijf advies
  • Advies bij starten c.q. oprichten van een onderneming
  • Advies voor inrichten bedrijfsadministratie
  • Winst aangifte inkomstenbelasting/pvv voor ondernemers
  • Voorlopige aanslag inkomstenbelasting/pvv
  • Controle en aanvragen toeslagen: kinderopvangtoeslag, zorgtoeslag, huurtoeslag, kindgebondenbudget
  • Aangifte vennootschapsbelasting voor bedrijven (B.V.'s)
  • Aangifte omzetbelasting
  • Aangifte loonbelasting
  • Samenstellen bezwaarschriften
  • Samenstellen overige belastingcorrespondentie
Neem vrijblijvend contact met ons op voor grote, maar ook voor kleine vragen. U bent bij ons van harte welkom!

Salarisadministratie | Personeel

AFBW verzorgt de complete loonadministratie voor vaste tarieven.

Salaris-, loonadministratie

Heeft u personeel in dienst of wilt u personeel in dienst nemen, dan bent bij ons aan het juiste adres. Wij kunnen voor u de volledige salarisadministratie verzorgen, waaronder:
  • Periodiek aanleveren loonstroken (in tweevoud)
  • Loonjournaalpost
  • Maandelijkse aanlevering digitale aangifte loonheffingen
  • Verzamelloonstaat
  • Jaaropgaven werknemers
  • Aan- en afmelden van werknemers inzake verzekeringen en pensioenfondsen
  • Contacten met diverse instellingen inzake salarisadministratie
  • Elektronisch loondossier voor werkgever en werknemer
Dit doen wij tegen een vooraf besproken vaste prijs, zodat u nooit voor een verrassing komt te staan. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend oriënterend gesprek. Ook accountants- en administratiekantoren die dit werk liever uitbesteden, bieden wij de mogelijkheid de salarisadministratie voor hun cliënten te verzorgen.

Professional inhuren | Interim

Interim dienstverlening administratie salarisadministratie controller

Interim Professional

Kunt u als bedrijf hulp gebruiken?

Veel werk? Te weinig tijd? (Tijdelijk) een administrateur, boekhouder, fiscaal adviseur of salarisadministrateur nodig? U zou graag gespecialiseerd werk uit handen willen geven?

Dan zijn wij voor u de professionele oplossing!

Door omstandigheden kan er binnen uw onderneming een tijdelijke onderbezetting zijn. Ziekte, zwangerschap, personeelstekorten of een drukke periode kan hier de oorzaak van zijn. Maar ook bij achterstanden binnen uw administratie of een speciaal project kunnen wij u helpen. Tijdelijk extra capaciteit geeft vaak dat zetje om de zaak weer op orde te krijgen.

Wat kunnen wij zoal voor u betekenen:

  • Opzetten, op orde brengen en bijhouden financiële administraties
  •  Inrichten en inboeken financiële administraties
  • Controle administraties en jaarrapporten
  • Samenstellen jaarrapportages, begrotingen en prognoses
  • Samenstellen aangiften omzet-, inkomsten-, en vennootschapsbelasting
  • Fiscale advisering en bedrijfsadvies
  • Bezwaarschriften c.q. alle voorkomende correspondentie verzorgen
  • Salarisadministratie met toepassing van diverse CAO’s
  • Controlewerkzaamheden salarisadministratie
  • Maandelijkse aanlevering digitale aangifte loonheffing
  • Contacten met diverse instellingen inzake loonadministratie, fiscale zaken en/of financiële administratie
  • Enz. enz. in overleg is alles mogelijk.
Door efficiëntie, kennis, betrokkenheid en jarenlange ervaring zijn wij in staat, uw behoeften aan ondersteuning, snel, flexibel en discreet uit te voeren. Neem contact met ons op voor vrijblijvende informatie of een afspraak!

Contact

Uw naam (*)

Uw e-mail (*)

Onderwerp

Uw bericht

We gebruiken uw gegevens alleen om u een e-mail terug te sturen privacyverklaring.

(* is verplicht)


Openingstijden: uitsluitend op afspraak!

Administratiekantoor & Fiscaal Adviesbureau AFBW
Postbus 748
9400 AS Assen
www.afbw2.nl
info@afbw2.nl
Telefoonnummer: 06 22 99 55 60

KVK nr. 62795554
BTW ID NL001768168B90